A soproni Széchenyi István Gimnázium
Minőségirányitási Programja

 

 

 

Tartalomjegyzék

1. Bevezetés

1.1. Az intézmény rövid bemutatása

1.2. Az intézmény minőségfejlesztési múltjának bemutatása

1.3. A fenntartó minőségpolitikája, az intézményre vonatkozó fejezete

2. Az intézmény minőségpolitikája

2.1. Minőségpolitikai nyilatkozat

2.2. Minőségcélok

3. Az intézmény minőségfejlesztési rendszere

3.1. A vezetés felelőssége, elkötelezettsége

3.1.1. Törvényes és jogszerű működés biztosítása

3.1.2. Iratok tárolása, kezelése

3.1.3. Intézményi dokumentumok és szabályzatok felülvizsgálatának rendje

3.2. Az intézményi munka tervezése

3.2.1. Stratégiai tervezés folyamata

3.2.2. Éves tervezés folyamata

3.3. Partnerkapcsolatok irányítása

3.3.1.Partnerazonosítás

3.3.2. A felmérés tervezése

3.3.3. Felmérés, elemzés, intézkedési terv

3.3.4. Intézkedési terv végrehajtása, a végrehajtás ellenőrzése

3.4. Az iskolában folyó nevelő-oktató munka ellenőrzési, mérési, értékelési, minőségbiztosítási rendszere

3.4.1. Ellenőrzési-értékelési rendszerünk

3.4.2. Az értékelés színterei

3.4.3. Az intézményi önértékelés rendszere

4. A minőségfejlesztési rendszer működtetése

4.1. A minőségfejlesztési szervezet

4.2. Fejlesztési célok meghatározása, intézkedési tervek készítése, folyamatos fejlesztés

5. Az intézményi minőségirányítási program elfogadása, egyeztetések, felülvizsgálat

6. Mellékletek felsorolása

Mellékletek

1. számú melléklet: A Minőségfejlesztési Csoport Szervezeti és Működési Szabályzata
2. számú melléklet: A Széchenyi István Gimnázium Minőségbiztositási Csoportjának Általános Munkaterve
3. számú melléklet: Közvetlen Partnereink
4. számú melléklet: Új iskolám
5. számú melléklet: Érettségizők véleménye
6. számú melléklet: Irányított önértékelés
7. számú melléklet: Kommunikáció a partnerekkel